I've just checked and Juicebox v1.5.1.2 galleries still display and function OK in Firefox 146.0 (64-bit) on my WIndows 11 PC.
If you are having trouble viewing galleries locally in Firefox (before you upload them to your web server), then please try changing the setting noted in this FAQ: https://www.juicebox.net/support/faq/#local
Firefox (95 or later):
Enter about:config in Firefox's address bar.
Click through the "Accept the Risk and Continue" warning.
Enter security.fileuri.strict_origin_policy in the search bar.
Toggle the value from 'true' to 'false'.
If you continue to experience difficulties, please let me know more about the problem you are facing.
Let me know whether the problem happens when viewing your galleries locally or from a web server.
Also let me know exactly what the problem is (what happens or does not happen) and if you see any error messages along the way.
With a little more information, I should hopefully be able to help further. Thank you.
Google Translation:
Je viens de vérifier et les galeries Juicebox v1.5.1.2 s'affichent et fonctionnent toujours correctement sous Firefox 146.0 (64 bits) sur mon PC Windows 11.
Si vous rencontrez des difficultés pour visualiser vos galeries localement dans Firefox (avant de les transférer sur votre serveur web), veuillez essayer de modifier le paramètre indiqué dans cette FAQ : https://www.juicebox.net/support/faq/#local
Firefox (95 ou version ultérieure) :
Saisissez about:config dans la barre d'adresse de Firefox.
Ignorez l'avertissement « Accepter le risque et continuer ».
Saisissez security.fileuri.strict_origin_policy dans la barre de recherche.
Désactivez le paramètre en remplaçant la valeur « true » par « false ».
Si le problème persiste, veuillez me fournir plus de détails.
Précisez si le problème se produit lors de la consultation de vos galeries localement ou depuis un serveur web. Veuillez également me préciser la nature exacte du problème (ce qui se passe ou ne se passe pas) et me signaler tout message d'erreur rencontré.
Avec ces informations supplémentaires, je devrais pouvoir vous aider davantage. Merci.